Mitt Lojalitetsprogram

Mitt Lojalitetsprogram

SÅ FUNGERAR PROGRAMMET

  1. Hur fungerar lojalitetsprogrammet?

    Om du har skapat ett konto ppå www.clarins.se och är inloggad när du gör en beställning på siten får du automatiskt 15% rabatt på alla produkter, varje gång du beställer. Dessutom tjänar du bonuspoäng för framtida köp.

    Tjäna en poäng för varje 10kr du spenderar online (exklusive moms, leveranskostnader, lojalitetskupongkoder och presentkuponger online).

    När du gör en order läggs dina poäng till i ditt konto. De intjänade belöningspoängen krediteras automatiskt till ditt konto 30 dagar från det datum då beställningen skickades från lagret.

    Poängen gäller i två år.

    Efter att ha nått 150 poäng får du automatiskt ett e-postmeddelande med en kampanjkod som du kan använda på www.clarins.se. Denna kampanjkod erbjuder dig 100kr rabatt på din nästa beställning.

    Lojalitetskoder upphör att gälla 6 månader från utfärdandedatumet.
  2. Mitt konto

    Din Clarins-belöning visas i ditt konto under "Bonus". På sidan "Bonuns" visas initialt dina utgivna poäng och sedan poängen du har löst in med den godkända kampanjkoden. Du får också en historisk översikt över alla tidigare kampanjer som används. Under “Mina poäng” kan du se inköpshistoriken med alla intjänade poäng och deras status.
  3. Hur kontrollerar jag mina poäng?

    När du loggar in på ditt konto och klickar på avsnittet "Bonus" kommer du att kunna se dina insamlade poäng under "Mina påäng".

    1) Väntande poäng: När du gör en beställning på Clarins.se tilldelas poäng till ditt konto. Poäng förvärvade av köp kommer att visas i ditt konto och har en väntetid på 30 dagar innan de kan lösas in.

    2) Släppta poäng: Efter att de 30 dagarna från det skickade datumet har passerat släpps intjänade poäng och läggs till i ditt tillgängliga saldo. Poängen gäller i två år.

    3) Inlösbara poäng: Efter att ha nått 150 utgivna poäng får du automatiskt en kupong med en rabattkod på 100kr att använda vid din nästa beställning. Lojalitetskoder upphör att gälla sex månader från utfärdandedatumet.
  4. Jag har redan gjort ett köp på www.clarins.com; har jag redan ett personligt konto på webbplatsen?

    Nej, du måste skapa ett konto på clarins.se för att få tillgång till dina lojalitetsförmåner i den svenska webbutiken.

MINA POÄNG

  1. Hur många poäng får jag för ett köp?

    Tack vare vårt lojalitetssystem tjänar du automatiskt belöningspoäng för framtida köp när du gör kvalificerade beställningar på www.clarins.se.

    Alla registrerade kunder får poäng. Du kan få poäng på ett av två sätt:

    • Alla som registrerar sig för ett konto får automatiskt 20 poäng.
    • Att köpa produkter ger dig 1 poäng för var 10kr spenderade (exklusive leveransavgifter, lojalitets kupongkoder eller online presentkupongköp.)

    Om du inte har registrerat dig kan du fortfarande få poäng genom att registrera dig på "Tack" -sidan direkt efter att du har gjort en beställning.
  2. Hur använder jag mina tillgängliga poäng?

    Efter att ha nått 150 utgivna poäng får du automatiskt ett e-postmeddelande med en kampanjkod som du kan använda på www.clarins.se. Denna kampanjkod berättigar dig till 100 kronors rabatt på din nästa beställning. För att använda din kod klistrar du bara in den i rutan "Lojalitetskod" i kassan. När en kampanjkod har godkänts kommer den att visas på sidan "Beställningsgranskning". Observera att du kan använda en lojalitetskampanj per beställning och kan kombinera den med alla aktuella presenterbjudanden som inte kräver en kampanjkod på webbplatsen, om ditt totala beställningsvärde med din tilldelade lojalitetskod överskrider den kvalificerade utgiftsgränsen.

    När du har fått din lojalitetskod dras poängen av från ditt belöningssaldo.

    Clarins-poäng har inget kontantvärde och kan endast lösas in för produkter från www.clarins.se. De kan inte användas för inköp av e-presentkort.

    Lojalitetskoder är inte knutna till dig: du kanske vill ge din till en vän, men tänk på att en kampanjkod kan bara användas en gång.

    Lojalitetskoder upphör att gälla sex månader från utfärdandedatumet.

    Om en beställning som genererade poäng återbetalas dras beloppet för poäng som ursprungligen beviljats ​​frånditt väntande saldo.
  3. Hur länge gäller mina poäng?

    Poängen gäller i två år.
  4. Vad händer med mina poäng om jag inte använder dem innan de går ut?

    Poängen gäller i två år, efter 2 år kommer de att försvinna från ditt konto om de inte har använts.
  5. Varför uppdateras inte mina poäng?

    Poäng som förvärvats av köp kommer att visas i ditt konto och har en väntetid på 30 dagar från det datum då din beställning skickades, innan de kan lösas in.

    Efter att väntetiden på 30 dagar har passerat släpps intjänade poäng och läggs till i ditt tillgängliga saldo.

MIN PRESENT

  1. Kan min kupong kombineras med andra kampanjerbjudanden?

    Observera att du kan använda en lojalitetskampanj per beställning och kan kombinera den med alla aktuella presenterbjudanden som inte kräver en kampanjkod på webbplatsen, om ditt totala beställningsvärde med din tilldelade lojalitetskod överskrider den kvalificerade utgiftsgränsen.

    Observera att Build Your Own Kit är uteslutet från alla rabatterbjudanden, inklusive en lojalitetskod.
  2. Kan jag hämta min gåva i en butik?

    Nej, din lojalitetskampanj kan bara användas på clarins.se.